3 pierwsze sklepy w Katowicach w Galerii Katowickiej, w łódzkim C.H. Manufaktura oraz w Lublinie w Galerii Felicity zbudowaliśmy sprawnie i w dość ekspresowym tempie.
Wydawało się, że umiemy już wszystko i wtedy okazało się, że pokora przy budowaniu sukcesu potrzebna jest non stop.

Latem 2014 po długich negocjacjach dostaliśmy do realizacji kolejną trójkę: Złote Tarasy w Warszawie, Essen przy Limbeckerstrasse, w którym kiedyś już pracowaliśmy dla firmy Seidensticker i oczko w głowie klienta – sklep w Berlinie przy Tauentzienstrasse.
Realizacje w Warszawie i Zagłębiu Ruhry przebiegały dość sprawnie i tak jak poprzednie zakończyły się planowo.

Tymczasem w stolicy Niemiec powoli skradała się długo już nienapotkana nauczka. Salon Benettona ma tam 2 poziomy oraz ruchome schody. To ponad 1100 m kw. Ulokowany jest przy skrzyżowaniu jednej z bardziej ruchliwych ulic stolicy w samym centrum. Do tego wrażliwi sąsiedzi, zatem głośne prace są bardzo niemile widziane. Generalnie, gdzie tylko nie spojrzeć, same wyzwania.

Mimo to, okazało się finalnie, że to nie przyczyny operacyjne były naszym największym wrogiem, tylko współpraca między centralą, włoskim biurem projektowym z Berlina i polsko-włosko-niemieckimi ekipami na miejscu, czyli nami oraz naszymi podwykonawcami i fachowcami przysłanymi przez klienta. „Zmiany, zmiany, zmiany” i nieustanna gonitwa z czasem – jak w filmie Barei, tak wyglądałby pewnie film nakręcony na miejscu.

Wszystkie prace dokumentacyjne związane z pozwoleniami udało się zakończyć dzięki pomocy p. Albrechta Hülsena, którego firma Just-in-time Europe wsparła nas w regulowaniu formalności potrzebnych do funkcjonowania obiektu.

Był to jeden z najtrudniejszych projektów. Nauczyliśmy się tutaj tego samego, o czym po kilkunastu latach rozwoju zdążyliśmy zapomnieć, że szczęście sprzyja przygotowanym. Większość kłopotów przy budowie tego sklepu wynikała z chęci spełnienia wszystkich i wyrażanych na bieżąco życzeń odbiorcy.

Ostatecznie klient jest zadowolony, a sklep przepiękny.

Z tego, co nam wiadomo, zadowolonych konsumentów jest tam coraz więcej…