Informacje o spółce

CHARAKTERYSTYKA FIRMY

NASZA DZIAŁALNOŚĆ

Projektujemy i produkujemy rozwiązania meblowe i użytkowe do sklepów, biur, banków, hoteli i luksusowych apartamentów.
Największe doświadczenie mamy we współpracy z sieciowymi klientami międzynarodowymi.
Nasze realizacje można obejrzeć w najrozmaitszych zakątkach globu od Australii przez Azję i Europę, Afrykę aż po obie Ameryki.

MIA i ISM

Na wspólny sukces współpracują dwie spółki:
MIA w Polsce, która obsługuje cały świat i w większości zajmuje się projektowaniem i produkcją wyposażenia meblowego oraz ISM w Moskwie, której oferta skierowana jest do klientów działających na terenie Federacji Rosyjskiej i w krajach Wspólnoty Niepodległych Państw. ISM zajmuje się głównie generalnym wykonawstwem i importem.
Jesteśmy w trakcie zakładania nowych działalności na innych rynkach strategicznego rozwoju, m.in. na Białorusi w Kazachstanie i Zatoce Perskiej.

DOŚWIADCZONY ZESPÓŁ

Naszą firmę tworzą pracownicy z wieloletnim doświadczeniem;
zgrana załoga, działająca w dobrze zorganizowanej strukturze, gdzie każdy wie, co ma robić.
Ekipa zaprawiona w prowadzeniu wielu projektów równocześnie w różnych częściach świata.
W skład naszego zespołu wchodzą ludzie gotowi na rozwiązywanie najtrudniejszych problemów i niesienie pomocy klientom i kolegom.

MISJA – TWORZYMY WNĘTRZA, KTÓRE DAJĄ ZADOWOLENIE KONSUMENTOM

Tworzenie = projektowanie wnętrz i wyposażenia wraz z produkcją i montażem na miejscu.
Organizacja i zarządzanie projektem realizacji sklepu, hotelu, banku, biura i innych miejsc publicznych.
Generalne wykonawstwo =  prace architektoniczne i budowlane (na życzenie „pod klucz”).

Zadowolenie konsumentów = zadowolenie wszystkich odbiorców firmy w całym kanale dystrybucji:
odbiorcy – firmy kupującej produkty i usługi MIA, pośredników handlowych klienta a przede wszystkim konsumentów.

Środek realizacji = znajdywanie i wdrażanie optymalnych rozwiązań wizerunkowych, merchandisingowych, kosztowych i funkcjonalnych, aby za każdym razem dostarczyć najwyższą jakość.

 

WIZJA – WYKORZYSTUJEMY INTERNET W CELU ROZWOJU BIZNESU I PODNOSZENIA KOMPETENCJI

Wykorzystanie Internetu = adaptacja mediów społecznościowych, internetowych narzędzi analitycznych i specjalistycznej wiedzy i doświadczenia MIA oraz wiadomości o rynku.

Rozwój biznesu = ciągły wzrost sprzedaży i nieustające podnoszenie jakości.
Kooperacja z klientami o najwyższych standardach na globalnym rynku.

Podnoszenie kompetencji = uczenie się wszystkich współuczestników biznesu MIA.
Wymiana doświadczeń z otoczeniem i kreowanie nowych rozwiązań.
Wyznaczanie trendów i tworzenie nowej wartości.
Doskonalenie się w codziennej pracy.

KALENDARIUM

1999 – Założenie spółki w celu budowy unikalnego zestawu kompetencji „shopfittingowych” przedsiębiorczość + kreatywność + determinacja = sukces

2002 – Rozpoczęcie współpracy z TRIUMPH INTERNATIONAL na arenie międzynarodowej oraz z PHILIP MORRIS POLSKA

2003 – Wygranie przetargu na design sklepów TABAK POLSKA w PHILIP MORRIS i późniejsza realizacja produkcji wyposażenia do tych sklepów

2004 – Wygranie przetargu na produkcję mebli na cały świat dla TRIUMPH INTERNATIONAL

2005 – Przeniesienie siedziby do własnej nieruchomości

2005 – Wdrożenie własnego programu ERP

2006 – Wdrożenie nowej strategii rozwoju opartej o zarządzanie przez cele

2008 – Pierwsza prezentacja firmy na globalnych targach EUROSHOP (potem 2011 i 2014)

2008 –  Nawiązanie współpracy z nowymi klientami: DIOR, ETAM,  CAMPIONE *

2009 – Rozpoczęcie współpracy z firmą LPP S.A.

2010 –  Rozpoczęcie współpracy z firmami : ESCADA, MANGO, FENDI, ZENITH *

2011 – Rozpoczęcie działalności budowlanej

2012 – Założenie spółki  ISM w Rosji

2014 – Pierwszy projekt w Kazachstanie (dla firmy ZENITH)

2015 – Rozpoczęcie współpracy z firmą KOTON

2015 – Stworzenie sprzętu i marki INHUMAN GEAR i rozwój działalności na rynku fitness

2016 – Realizacja pierwszego projektu ponad 2000 m2 w Paryżu jako generalny wykonawca (dla firmy KOTON)

2016 –  Zrealizowanie pierwszych projektów na Białorusi. Nawiązanie współpracy z firmą MOVING we Francji

2017 – Stworzenie strategii OMNICHANNEL….

* –  Współpracę z niektórymi klientami pomijamy z powodu ich wymagań nieujawniania tego faktu

OMNICHANNEL – JAK TO ROBIMY…

Sprzedaż omnikanałowa jest faktem od kilku lat. Komunikacja z konsumentem przybrała postać wszechstronnego absorbowania jego uwagi wszelkimi dostępnymi środkami i przy pomocy każdego medium informacyjnego. Upowszechnienie się smartphonów i kanałów społecznościowych wraz z przeniesieniem zainteresowania z konwencjonalnej telewizji do świata internetu sprawiły, że zarówno reklama jak i zakupy coraz częściej odbywają się w słuchawce telefonicznej, na tablecie a w większości przypadków za pośrednictwem przenośnego komputera. Billboard, reklama kinowa i telewizyjna są wypierane przez najrozmaitsze formy promocji w internecie. Działania konsumentów są pilnie śledzone przez „ciasteczka”, które nieustannie rejestrują, czym się zajmują i co chcieliby mieć.

Także zwyczaje zakupowe dynamicznie ewoluują pod wpływem tych nowych technologicznych zmian. Powszechna lojalność do punktu sprzedaży, w którym kupowaliśmy odzież, kosmetyki lub rtv przesuwa się w kierunku zachowań ukierunkowanych na pozyskanie jak najniższej ceny. Polowanie na „tani łup” jest wzmacniane przez sklepy internetowe całym arsenałem środków podtrzymujących kontakt konsumenta ze sprzedawcą: bonusy, rabaty, premie, transakcje wiązane, gratisy i wreszcie możliwość zwrotu towaru nawet po 100 dniach.

Jak zatem ma się zachować firma, która produkuje meble?
Oto model działania spółki MIA na najbliższe lata:

Aby zobrazować naszą strategię OMNICHANNEL zaprojektowaliśmy gwiazdę MIA OMNI STAR (patrz grafika na grafitowym tle), która obrazuje co robimy wg poniższych 4 kroków:

1. Adaptujemy media społecznościowe do:
A) lepszego rozpoznania potrzeb klienta i przy ich pomocy szybciej znajdujemy potrzebne mu rozwiązania.
B) bieżącej komunikacji o nowościach, technologiach i konstrukcjach, wynalazkach i patentach
C) badania trendów rynkowych i zwyczajów zakupowych
D) promocji i wsparcia sprzedaży naszych klientów i ich marek
E) badania własnej skuteczności organizacyjnej  i ciągłego doskonalenia się
F) gromadzenia wiedzy o rynku w celu wspólnego uczenia się wraz z klientami i odbiorcami w ramach globalnej sieci www i coraz bardziej przezroczystego łańcucha dostaw. (Pokazuje to krąg w środku gwiazdy z ikonami mediów społecznościowych)

2. Skupiamy się na marce naszego odbiorcy przede wszystkim i odpowiednio do jej pozycji rynkowej proponujemy najlepsze rozwiązania w obszarze kosztu i w kontekście czasu dostarczenia odpowiedniego projektu, produktu czy też usługi. BRAND-PRICE-TIME

3. Po określeniu czasu i budżetu realizujemy założenia projektowe w obszarze FUNKCJA-FORMA-TECHNOLOGIA

4. Wszystkie nasze działania są zintegrowane w celu jak najsprawniejszego dostarczenia tego, co w ww. punktach określiliśmy wraz z klientem, który zawsze zajmuje centralne miejsce w naszym procesie.

RYNEK MIĘDZYNARODOWY

Od początku naszej działalności jesteśmy nastawieni na rozwój współpracy
międzynarodowym środowisku.

Współpracujemy z najlepszymi światowymi markami i dzięki temu możemy wdrażać do produkcji najnowsze trendy wzornicze, stosować unikatowe technologie i najlepsze materiały.

Opiekujemy się całym projektem kreacji mebli od designu przez produkcję, aż po ich montaż na całym świecie. W ten sposób gwarantujemy dotrzymanie jakości w miejscu dostawy. Realizujemy też projekty i wykończenia wnętrz jako generalny wykonawca.

Posługujemy się na co dzień wieloma językami obcymi: angielski, niemiecki, francuski, rosyjski.

Dzięki temu, że w tym samym czasie możemy realizować projekty w Nicei i Zagrzebiu lub w Irkucku i Grenoble mamy unikatowe doświadczenie w rozwiązywaniu rozmaitych trudności na rynku każdego kraju.

Działamy w Europie i Rosji. Rozwój na najbliższe lata planujemy w krajach WNP i na Bliskim Wschodzie.
W Europie największy rozwój zaplanowaliśmy we Francji, Niemczech i krajach skandynawskich.

DANE BIZNESOWE MIA SPÓŁKA Z O.O.

ZARZĄD
Prezes Zarządu: Dominik Szot,
Vice Prezes Zarządu: Daniel Dec

RADA NADZORCZA
Przewodniczący: Wojciech Urantówka
Członkowie: Jan Noga, Mieczysław Kowalski, Wiesław Mytnik, Krzysztof Godek

KIEROWNICTWO
Główna Księgowa: Monika Banaś
Kierownik Logistyki: Krzysztof Kołpa
Kierownik Montażu: Grzegorz Kosmala
Kierownik Magazynu: Mariusz Stachura

Struktura MIA/ISM zatrudnia ponad 100 osób.

Sprzedaż w grupie MIA/ISM od roku 2012 utrzymuje się na poziomie 10 mln euro.

Rocznie realizujemy ok. 2000 projektów meblowych i do 20 projektów budowlanych.

Większość naszego biznesu dotyczy działalności na terenie Niemiec, Francji, Szwajcarii i Rosji.

Dostarczamy meble do wielu krajów na całym świecie np.: USA, Kanada, Australia, Japonia.

CHARAKTERYSTYKA FIRMY

NASZA DZIAŁALNOŚĆ

Projektujemy i produkujemy rozwiązania meblowe i użytkowe do sklepów, biur, banków, hoteli i luksusowych apartamentów.
Największe doświadczenie mamy we współpracy z sieciowymi klientami międzynarodowymi.
Nasze realizacje można obejrzeć w najrozmaitszych zakątkach globu od Australii przez Azję i Europę, Afrykę aż po obie Ameryki.

MIA i ISM

Na wspólny sukces współpracują dwie spółki:
MIA w Polsce, która obsługuje cały świat i w większości zajmuje się projektowaniem i produkcją wyposażenia meblowego oraz ISM w Moskwie, której oferta skierowana jest do klientów działających na terenie Federacji Rosyjskiej i w krajach Wspólnoty Niepodległych Państw. ISM zajmuje się głównie generalnym wykonawstwem i importem.
Jesteśmy w trakcie zakładania nowych działalności na innych rynkach strategicznego rozwoju, m.in. na Białorusi w Kazachstanie i Zatoce Perskiej.

DOŚWIADCZONY ZESPÓŁ

Naszą firmę tworzą pracownicy z wieloletnim doświadczeniem;
zgrana załoga, działająca w dobrze zorganizowanej strukturze, gdzie każdy wie, co ma robić.
Ekipa zaprawiona w prowadzeniu wielu projektów równocześnie w różnych częściach świata.
W skład naszego zespołu wchodzą ludzie gotowi na rozwiązywanie najtrudniejszych problemów i niesienie pomocy klientom i kolegom.

MISJA – TWORZYMY WNĘTRZA, KTÓRE DAJĄ ZADOWOLENIE KONSUMENTOM

Tworzenie = projektowanie wnętrz i wyposażenia wraz z produkcją i montażem na miejscu.
Organizacja i zarządzanie projektem realizacji sklepu, hotelu, banku, biura i innych miejsc publicznych.
Generalne wykonawstwo =  prace architektoniczne i budowlane (na życzenie „pod klucz”).

Zadowolenie konsumentów = zadowolenie wszystkich odbiorców firmy w całym kanale dystrybucji:
odbiorcy – firmy kupującej produkty i usługi MIA, pośredników handlowych klienta a przede wszystkim konsumentów.

Środek realizacji = znajdywanie i wdrażanie optymalnych rozwiązań wizerunkowych, merchandisingowych, kosztowych i funkcjonalnych, aby za każdym razem dostarczyć najwyższą jakość.

WIZJA – WYKORZYSTUJEMY INTERNET W CELU ROZWOJU BIZNESU I PODNOSZENIA KOMPETENCJI

Wykorzystanie Internetu = adaptacja mediów społecznościowych, internetowych narzędzi analitycznych i specjalistycznej wiedzy i doświadczenia MIA oraz wiadomości o rynku.

Rozwój biznesu = ciągły wzrost sprzedaży i nieustające podnoszenie jakości.
Kooperacja z klientami o najwyższych standardach na globalnym rynku.

Podnoszenie kompetencji = uczenie się wszystkich współuczestników biznesu MIA.
Wymiana doświadczeń z otoczeniem i kreowanie nowych rozwiązań.
Wyznaczanie trendów i tworzenie nowej wartości.
Doskonalenie się w codziennej pracy.

KALENDARIUM

1999 – Założenie spółki w celu budowy unikalnego zestawu kompetencji „shopfittingowych” przedsiębiorczość + kreatywność + determinacja = sukces

2002 – Rozpoczęcie współpracy z TRIUMPH INTERNATIONAL na arenie międzynarodowej oraz z PHILIP MORRIS POLSKA

2003 – Wygranie przetargu na design sklepów TABAK POLSKA w PHILIP MORRIS i późniejsza realizacja produkcji wyposażenia do tych sklepów

2004 – Wygranie przetargu na produkcję mebli na cały świat dla TRIUMPH INTERNATIONAL

2005 – Przeniesienie siedziby do własnej nieruchomości

2005 – Wdrożenie własnego programu ERP

2006 – Wdrożenie nowej strategii rozwoju opartej o zarządzanie przez cele

2008 – Pierwsza prezentacja firmy na globalnych targach EUROSHOP (potem 2011 i 2014)

2008 –  Nawiązanie współpracy z nowymi klientami: DIOR, ETAM,  CAMPIONE *

2009 – Rozpoczęcie współpracy z firmą LPP S.A.

2010 –  Rozpoczęcie współpracy z firmami : INDITEX, ESCADA, MANGO, FENDI, ZENITH *

2011 – Rozpoczęcie działalności budowlanej

2012 – Założenie spółki  ISM w Rosji

2014 – Pierwszy projekt w Kazachstanie (dla firmy ZENITH)

2015 – Rozpoczęcie współpracy z firmą KOTON

2015 – Stworzenie sprzętu i marki INHUMAN GEAR i rozwój działalności na rynku fitness

2016 – Realizacja pierwszego projektu ponad 2000 m2 w Paryżu jako generalny wykonawca (dla firmy KOTON)

2016 –  Zrealizowanie pierwszych projektów na Białorusi. Nawiązanie współpracy z firmą MOVING we Francji

2017 – Stworzenie strategii OMNICHANNEL….

* –  Współpracę z niektórymi klientami pomijamy z powodu ich wymagań nieujawniania tego faktu

OMNICHANNEL – JAK TO ROBIMY…

Sprzedaż omnikanałowa jest faktem od kilku lat. Komunikacja z konsumentem przybrała postać wszechstronnego absorbowania jego uwagi wszelkimi dostępnymi środkami i przy pomocy każdego medium informacyjnego. Upowszechnienie się smartphonów i kanałów społecznościowych wraz z przeniesieniem zainteresowania z konwencjonalnej telewizji do świata internetu sprawiły, że zarówno reklama jak i zakupy coraz częściej odbywają się w słuchawce telefonicznej, na tablecie a w większości przypadków za pośrednictwem przenośnego komputera. Billboard, reklama kinowa i telewizyjna są wypierane przez najrozmaitsze formy promocji w internecie. Działania konsumentów są pilnie śledzone przez „ciasteczka”, które nieustannie rejestrują, czym się zajmują i co chcieliby mieć.

Także zwyczaje zakupowe dynamicznie ewoluują pod wpływem tych nowych technologicznych zmian. Powszechna lojalność do punktu sprzedaży, w którym kupowaliśmy odzież, kosmetyki lub rtv przesuwa się w kierunku zachowań ukierunkowanych na pozyskanie jak najniższej ceny. Polowanie na „tani łup” jest wzmacniane przez sklepy internetowe całym arsenałem środków podtrzymujących kontakt konsumenta ze sprzedawcą: bonusy, rabaty, premie, transakcje wiązane, gratisy i wreszcie możliwość zwrotu towaru nawet po 100 dniach.

Jak zatem ma się zachować firma, która produkuje meble?
Oto model działania spółki MIA na najbliższe lata:

Aby zobrazować naszą strategię OMNICHANNEL zaprojektowaliśmy gwiazdę MIA OMNI STAR (patrz grafika na grafitowym tle), która obrazuje co robimy wg poniższych 4 kroków:

1. Adaptujemy media społecznościowe do:
A) lepszego rozpoznania potrzeb klienta i przy ich pomocy szybciej znajdujemy potrzebne mu rozwiązania.
B) bieżącej komunikacji o nowościach, technologiach i konstrukcjach, wynalazkach i patentach
C) badania trendów rynkowych i zwyczajów zakupowych
D) promocji i wsparcia sprzedaży naszych klientów i ich marek
E) badania własnej skuteczności organizacyjnej  i ciągłego doskonalenia się
F) gromadzenia wiedzy o rynku w celu wspólnego uczenia się wraz z klientami i odbiorcami w ramach globalnej sieci www i coraz bardziej przezroczystego łańcucha dostaw. (Pokazuje to krąg w środku gwiazdy z ikonami mediów społecznościowych)

2. Skupiamy się na marce naszego odbiorcy przede wszystkim i odpowiednio do jej pozycji rynkowej proponujemy najlepsze rozwiązania w obszarze kosztu i w kontekście czasu dostarczenia odpowiedniego projektu, produktu czy też usługi. BRAND-PRICE-TIME

3. Po określeniu czasu i budżetu realizujemy założenia projektowe w obszarze FUNKCJA-FORMA-TECHNOLOGIA

4. Wszystkie nasze działania są zintegrowane w celu jak najsprawniejszego dostarczenia tego, co w ww. punktach określiliśmy wraz z klientem, który zawsze zajmuje centralne miejsce w naszym procesie.

RYNEK MIĘDZYNARODOWY

Od początku naszej działalności jesteśmy nastawieni na rozwój współpracy
międzynarodowym środowisku.

Współpracujemy z najlepszymi światowymi markami i dzięki temu możemy wdrażać do produkcji najnowsze trendy wzornicze, stosować unikatowe technologie i najlepsze materiały.

Opiekujemy się całym projektem kreacji mebli od designu przez produkcję, aż po ich montaż na całym świecie. W ten sposób gwarantujemy dotrzymanie jakości w miejscu dostawy. Realizujemy też projekty i wykończenia wnętrz jako generalny wykonawca.

Posługujemy się na co dzień wieloma językami obcymi: angielski, niemiecki, francuski, rosyjski.

Dzięki temu, że w tym samym czasie możemy realizować projekty w Nicei i Zagrzebiu lub w Irkucku i Grenoble mamy unikatowe doświadczenie w rozwiązywaniu rozmaitych trudności na rynku każdego kraju.

Działamy w Europie i Rosji. Rozwój na najbliższe lata planujemy w krajach WNP i na Bliskim Wschodzie.
W Europie największy rozwój zaplanowaliśmy we Francji, Niemczech i krajach skandynawskich.

DANE BIZNESOWE MIA SPÓŁKA Z O.O.

ZARZĄD
Prezes Zarządu: Dominik Szot,
Vice Prezes Zarządu: Daniel Dec

RADA NADZORCZA
Przewodniczący: Wojciech Urantówka
Członkowie: Jan Noga, Mieczysław Kowalski, Wiesław Mytnik, Krzysztof Godek

KIEROWNICTWO
Główna Księgowa: Monika Banaś
Kierownik Logistyki: Krzysztof Kołpa
Kierownik Montażu: Grzegorz Kosmala
Kierownik Magazynu: Mariusz Stachura

Struktura MIA/ISM zatrudnia ponad 100 osób.

Sprzedaż w grupie MIA/ISM od roku 2012 utrzymuje się na poziomie 10 mln euro.

Rocznie realizujemy ok. 2000 projektów meblowych i do 20 projektów budowlanych.

Większość naszego biznesu dotyczy działalności na terenie Niemiec, Francji, Szwajcarii i Rosji.

Dostarczamy meble do wielu krajów na całym świecie np.: USA, Kanada, Australia, Japonia.