MIA powstała w 1999 r. – z pasji do marketingu i wsparcia sprzedaży. Naszą główną wartością jest inteligencja biznesowa. Naszą misją jest zaspokajanie potrzeb naszych klientów. Celem MIA jest dostarczanie jak najlepszych produktów ku zadowoleniu wszystkich użytkowników naszych mebli.

HISTORIA  😃✌

MIA powstała w 1999 r. z mojej pasji do marketingu i wsparcia sprzedaży. Chciałem pracować w międzynarodowym środowisku i rozwijać się wraz ze znanymi klientami.
U podstaw działalności firmy leżało projektowanie wnętrz sklepowych oraz produkowanie mebli i wyposażenia. Z czasem poszerzyliśmy działalność także o prace budowlane.
Pierwsze lata wiązały się głównie z 2 klientami: Triumph International i Philip Morris. Byliśmy kluczowym dostawcą na wzrastającym rynku.
W całej Europie utrzymywała się dobra koniunktura, a dodatkowo nasz główny klient Triumph International rozwijał się bardzo prężnie i zmieniał swój wizerunek we wszystkich krajach świata. Nie mogliśmy nadążyć z zamówieniami, a po wygranym przetargu na Zachodnią Europę zbudowaliśmy nową strukturę i zaczęliśmy ją rozwijać. Firma rosła bardzo szybko, co roku notując 50-100% zwyżki w sprzedaży.
W latach 2006-2008, wobec wyzwań kierowania coraz większą organizacją, zmieniłem sposób funkcjonowania przedsiębiorstwa i wprowadziłem zarządzanie przez cele. Władzę podzieliłem i powierzyłem podwładnym wybranym w procesie ACDC, a sam zająłem się sprzedażą i marketingiem.
Pierwsza wizyta MIA jako wystawcy na Targach Euroshop w Düsseldorfie w 2008 zaowocowała pozyskaniem zainteresowania, m.in. takich marek jak: Dior i Etam. Wykorzystaliśmy te możliwości i po kilku miesiącach pracowaliśmy już z tymi klientami, realizując kolejne projekty w całej Europie i Północnej Afryce.
Równocześnie zdobyliśmy kilku znaczących klientów w Niemczech i Szwajcarii, m.in. Peek&Cloppenburg, Campione oraz Grupę Swatch. Krok za krokiem zyskiwaliśmy następnych, znanych odbiorców.
Rozwój odbywał się wówczas w bardzo trudnych warunkach z powodu opcji finansowych, które krytycznie zaszkodziły kondycji płynnościowej firmy. Dalsza ekspansja była jednak priorytetem nadrzędnym i na przekór wszystkim przeciwnościom kontynuowaliśmy budowanie pozycji lidera na rynku wyposażenia sklepów.
W 2010 roku zaczęliśmy współpracę z firmą Escada, dla której wyposażyliśmy ponad 30 sklepów w różnych zakątkach świata, w tym większość w USA i Kanadzie.
Po wyżej opisanych sukcesach we Francji, rozpoczęliśmy pozyskiwanie klientów w Hiszpanii i w ich efekcie uruchomiliśmy nową działalność: prace budowlane dla firmy Inditex. W tym samym czasie rozpoczęła się współpraca z firmą Mango, dla której zrealizowaliśmy kontrakt na produkcję wyposażenia dla ponad 40 sklepów w całej Europie.
W roku 2012 zrealizowaliśmy duży, globalny kontrakt na dostawę mebli do showroomów dla holenderskiej firmy G-Star. Nasze produkty trafiły wtedy m.in. do Tokio, Seulu oraz do Johannesburga. Instalowaliśmy je wspólnie z lokalnymi monterami.
W tym samym czasie bardzo dużo mebli eksportowaliśmy do Rosji, m.in. dzięki współpracy z firmą LPP S.A. Obserwując zainteresowanie naszych klientów tamtejszym rynkiem i po analizie jego potencjału, w roku 2012 założyliśmy w Moskwie firmę ISM. Główną dziedziną jej działalności są prace wykończeniowo-budowlane i import. ISM od początku rozwija się bardzo szybko i zbliża się do osiągnięcia obrotów MIA. Dotychczas mieliśmy przyjemność pracowania m.in. dla klientów, których loga prezentujemy poniżej.

Zapraszamy serdecznie do współpracy.

Dominik Szot i cały zespół firmy MIA.