W 2014 roku zaczęliśmy rozwijać naszą działalność sportową. Pozyskaliśmy pierwszych klientów we Francji. Z kolei w 2015 roku stworzyliśmy markę sprzętu do treningu funkcjonalnego Inhuman Gear. Dzięki sukcesowi w branży sportowej pozyskaliśmy nowego klienta, francuską sieć siłowni MOVING. 

WYZWANIE:

  1. Za cel postawiono nam stworzenie funkcjonalnego i wyróżniającego się na tle konkurencji klubu fitness. Miał nawiązywać do charakteru marki i jej identyfikacji wizualnej. Wszystkie materiały z których miały zostać wykonane meble musiały być szczególnie wytrzymałe.
  2. Potrzebna była firma, która zaprojektuje designerskie meble i wykona je w niezawodnych technologiach.
  3. MOVING bardzo mocno stawia na rozwój. Potrzebowali firmy, która zagwarantuje profesjonalne wsparcie w tym zakresie.
  4. Idealny dostawca miałby dostarczyć meble w terminie i zagwarantować znalezienie znaczących oszczędności.

ROZWIĄZANIE:

  1. DESIGN

Stworzyliśmy dla MOVINGA zupełnie nowy design wraz ze spójną komunikacją marki. Postawiliśmy na stonowane barwy i ciekawe materiały. Kolor szary oraz biały połączyliśmy z ciemnym drewnem.

     2. DESIGNERSKIE MEBLE

Klient był bardzo zadowolony z naszych mebli, które są nie tylko bardziej designerskie od konkurencji, ale także niezawodne i wysokiej jakości. Uwagę przyciąga zaprojektowana przez nas recepcja, która ma elegancki charakter, ale znalazło się tam też miejsce na ręczniki dla klientów sieci fitness. W poczekalni postawiliśmy na wygodne fotele i małe stoliki. Z kolei w szatni zaproponowaliśmy obracane fotele i podświetlane duże lustra. Nie zabrakło długich puf oraz drewnianych szafek. Szafki ubraniowe zostały wykonane z nowoczesnych materiałów i wodoodpornych technologii. Dzięki modułowości szafek bez problemu dopasowaliśmy je do wnętrza naszego klienta. Z kolei przy barze w strefie chillout postawiliśmy na wygodne sofy i fotele. Cały projekt został idealnie dopasowany do charakteru marki.

     3. WSPARCIE ROZWOJU

Firma została stworzona do współpracy z sieciowymi klientami. 20-letnie doświadczenie zaowocowało wieloma sukcesami. Opiekowaliśmy się całym projektem, od designu, aż po produkcję, transport oraz montaż. Jesteśmy przygotowani na niespodziewane okoliczności i potrafimy poradzić sobie w każdej sytuacji.   

    4. SZYBKOŚĆ I OSZCZĘDNOŚĆ

Nasze motto brzmi: „Wyposażenie wnętrz. Przed czasem”. W ten sposób podkreślamy strategiczne założenie firmy dostarczania gotowego projektu przed terminem. Klienci cenią współpracę z nami ze względu na dostarczaną wysoką jakość, nasze umiejętności rozwiązywania problemów za granicą o każdej porze dnia i nocy, a przede wszystkim z uwagi na oszczędności produkcyjno-logistyczne.