Informacje o sp贸艂ce

CHARAKTERYSTYKA FIRMY

NASZA DZIA艁ALNO艢膯

Projektujemy i produkujemy rozwi膮zania meblowe i u偶ytkowe do sklep贸w, biur, bank贸w, hoteli i luksusowych apartament贸w.
Najwi臋ksze do艣wiadczenie mamy we wsp贸艂pracy z sieciowymi klientami mi臋dzynarodowymi.
Nasze realizacje mo偶na obejrze膰 w najrozmaitszych zak膮tkach globu od Australii przez Azj臋 i Europ臋, Afryk臋 a偶 po obie Ameryki.

DO艢WIADCZONY ZESP脫艁

Nasz膮 firm臋 tworz膮 pracownicy z wieloletnim do艣wiadczeniem;
zgrana za艂oga, dzia艂aj膮ca w dobrze zorganizowanej strukturze, gdzie ka偶dy wie, co ma robi膰.
Ekipa zaprawiona w prowadzeniu wielu projekt贸w r贸wnocze艣nie w r贸偶nych cz臋艣ciach 艣wiata.
W sk艂ad naszego zespo艂u wchodz膮 ludzie gotowi na rozwi膮zywanie najtrudniejszych problem贸w i niesienie pomocy klientom i kolegom.

MISJA – TWORZYMY WN臉TRZA, KT脫RE DAJ膭 ZADOWOLENIE KONSUMENTOM

Tworzenie = projektowanie wn臋trz i wyposa偶enia wraz z produkcj膮 i monta偶em na miejscu.
Organizacja i zarz膮dzanie projektem realizacji sklepu, hotelu, banku, biura i innych miejsc publicznych.
Generalne wykonawstwo = 聽prace architektoniczne i budowlane (na 偶yczenie 鈥瀙od klucz鈥).

Zadowolenie konsument贸w = zadowolenie wszystkich odbiorc贸w firmy w ca艂ym kanale dystrybucji:
odbiorcy – firmy kupuj膮cej produkty i us艂ugi MIA, po艣rednik贸w handlowych klienta a przede wszystkim konsument贸w.

艢rodek realizacji = znajdywanie i wdra偶anie optymalnych rozwi膮za艅 wizerunkowych, merchandisingowych, kosztowych i funkcjonalnych, aby za ka偶dym razem dostarczy膰 najwy偶sz膮 jako艣膰.

 

WIZJA – WYKORZYSTUJEMY INTERNET W CELU ROZWOJU BIZNESU I PODNOSZENIA KOMPETENCJI

Wykorzystanie Internetu = adaptacja medi贸w spo艂eczno艣ciowych, internetowych narz臋dzi analitycznych i specjalistycznej wiedzy i do艣wiadczenia MIA oraz wiadomo艣ci o rynku.

Rozw贸j biznesu = ci膮g艂y wzrost sprzeda偶y i nieustaj膮ce podnoszenie jako艣ci.
Kooperacja z klientami o najwy偶szych standardach na globalnym rynku.

Podnoszenie kompetencji = uczenie si臋 wszystkich wsp贸艂uczestnik贸w biznesu MIA.
Wymiana do艣wiadcze艅 z otoczeniem i kreowanie nowych rozwi膮za艅.
Wyznaczanie trend贸w i tworzenie nowej warto艣ci.
Doskonalenie si臋 w codziennej pracy.

KALENDARIUM

1999 鈥 Za艂o偶enie sp贸艂ki w celu budowy unikalnego zestawu kompetencji 鈥瀞hopfittingowych鈥澛爌rzedsi臋biorczo艣膰 + kreatywno艣膰 + determinacja = sukces

2002 鈥 Rozpocz臋cie wsp贸艂pracy z TRIUMPH INTERNATIONAL na arenie mi臋dzynarodowej oraz z PHILIP MORRIS POLSKA

2003 鈥 Wygranie przetargu na design sklep贸w TABAK POLSKA w PHILIP MORRIS i p贸藕niejsza realizacja produkcji wyposa偶enia do tych sklep贸w

2004 鈥 Wygranie przetargu na produkcj臋 mebli na ca艂y 艣wiat dla TRIUMPH INTERNATIONAL

2005 鈥 Przeniesienie siedziby do w艂asnej nieruchomo艣ci

2005 鈥 Wdro偶enie w艂asnego programu ERP

2006 鈥 Wdro偶enie nowej strategii rozwoju opartej o zarz膮dzanie przez cele

2008 鈥 Pierwsza prezentacja firmy na globalnych targach EUROSHOP (potem 2011 i 2014)

2008 鈥撀 Nawi膮zanie wsp贸艂pracy z nowymi klientami: DIOR, ETAM,聽 CAMPIONE *

2009 鈥 Rozpocz臋cie wsp贸艂pracy z firm膮 LPP S.A.

2010 鈥撀 Rozpocz臋cie wsp贸艂pracy z firmami : ESCADA, MANGO, FENDI, ZENITH *

2011 鈥 Rozpocz臋cie dzia艂alno艣ci budowlanej

2012 鈥 Za艂o偶enie sp贸艂ki 聽ISM w Rosji

2014 鈥 Pierwszy projekt w Kazachstanie (dla firmy ZENITH)

2015 鈥 Rozpocz臋cie wsp贸艂pracy z firm膮 KOTON

2015 鈥 Stworzenie sprz臋tu i marki INHUMAN GEAR i rozw贸j dzia艂alno艣ci na rynku fitness

2016 鈥 Realizacja pierwszego projektu ponad 2000 m2 w Pary偶u jako generalny wykonawca (dla firmy KOTON)

2016 鈥撀 Zrealizowanie pierwszych projekt贸w na Bia艂orusi. Nawi膮zanie wsp贸艂pracy z firm膮 MOVING we Francji

2017 鈥 Stworzenie strategii OMNICHANNEL鈥.

* 鈥 聽Wsp贸艂prac臋 z niekt贸rymi klientami pomijamy z powodu ich wymaga艅 nieujawniania tego faktu

RYNEK MI臉DZYNARODOWY

Od pocz膮tku naszej dzia艂alno艣ci jeste艣my nastawieni na rozw贸j wsp贸艂pracy
w聽mi臋dzynarodowym 艣rodowisku.

Wsp贸艂pracujemy聽z聽najlepszymi 艣wiatowymi markami i dzi臋ki temu mo偶emy wdra偶a膰 do produkcji najnowsze trendy wzornicze, stosowa膰 unikatowe technologie i najlepsze materia艂y.

Opiekujemy si臋 ca艂ym projektem kreacji mebli od designu przez produkcj臋, a偶 po ich monta偶 na聽ca艂ym 艣wiecie. W ten spos贸b gwarantujemy dotrzymanie jako艣ci w聽miejscu dostawy. Realizujemy te偶 projekty i wyko艅czenia wn臋trz jako generalny wykonawca.

Pos艂ugujemy si臋 na co dzie艅 wieloma j臋zykami obcymi: angielski, niemiecki, francuski, rosyjski.

Dzi臋ki temu, 偶e w聽tym samym czasie mo偶emy realizowa膰 projekty w聽Nicei i聽Zagrzebiu lub w聽Irkucku i聽Grenoble mamy unikatowe do艣wiadczenie w聽rozwi膮zywaniu rozmaitych trudno艣ci na聽rynku ka偶dego kraju.

Dzia艂amy w Europie i Rosji. Rozw贸j na najbli偶sze lata planujemy w krajach WNP i na Bliskim Wschodzie.
W Europie najwi臋kszy rozw贸j zaplanowali艣my we Francji, Niemczech i krajach skandynawskich.

DANE BIZNESOWE MIA SP脫艁KA Z O.O.

ZARZ膭D
Prezes Zarz膮du: Dominik Szot,
Vice Prezes Zarz膮du: Daniel Dec

KIEROWNICTWO
G艂贸wna Ksi臋gowa: Monika Bana艣
Kierownik Logistyki: Jacek Ryczko
Kierownik Monta偶u: Grzegorz Kosmala
Kierownik Magazynu: 艁ukasz Jamrozik
Kierownik Sprzeda偶y: Ripsime Jemend偶an

Struktura MIA zatrudnia 50 os贸b.

Sprzeda偶 utrzymuje si臋 na poziomie 5 mln euro.

Rocznie realizujemy ok. 1000 projekt贸w meblowych.

Wi臋kszo艣膰 naszego biznesu dotyczy dzia艂alno艣ci na terenie Francji, Niemiec i wi臋kszo艣ci kraj贸w EU. 90% dzia艂alno艣ci firmy to export.

Dostarczamy meble do wielu kraj贸w na ca艂ym 艣wiecie np.: USA, Kanada, Australia, Japonia.

CHARAKTERYSTYKA FIRMY

NASZA DZIA艁ALNO艢膯

Projektujemy i produkujemy rozwi膮zania meblowe i u偶ytkowe do sklep贸w, biur, bank贸w, hoteli i luksusowych apartament贸w.
Najwi臋ksze do艣wiadczenie mamy we wsp贸艂pracy z sieciowymi klientami mi臋dzynarodowymi.
Nasze realizacje mo偶na obejrze膰 w najrozmaitszych zak膮tkach globu od Australii przez Azj臋 i Europ臋, Afryk臋 a偶 po obie Ameryki.

DO艢WIADCZONY ZESP脫艁

Nasz膮 firm臋 tworz膮 pracownicy z wieloletnim do艣wiadczeniem;
zgrana za艂oga, dzia艂aj膮ca w dobrze zorganizowanej strukturze, gdzie ka偶dy wie, co ma robi膰.
Ekipa zaprawiona w prowadzeniu wielu projekt贸w r贸wnocze艣nie w r贸偶nych cz臋艣ciach 艣wiata.
W sk艂ad naszego zespo艂u wchodz膮 ludzie gotowi na rozwi膮zywanie najtrudniejszych problem贸w i niesienie pomocy klientom i kolegom.

MISJA – TWORZYMY WN臉TRZA, KT脫RE DAJ膭 ZADOWOLENIE KONSUMENTOM

Tworzenie = projektowanie wn臋trz i wyposa偶enia wraz z produkcj膮 i monta偶em na miejscu.
Organizacja i zarz膮dzanie projektem realizacji sklepu, hotelu, banku, biura i innych miejsc publicznych.
Generalne wykonawstwo = 聽prace architektoniczne i budowlane (na 偶yczenie 鈥瀙od klucz鈥).

Zadowolenie konsument贸w = zadowolenie wszystkich odbiorc贸w firmy w ca艂ym kanale dystrybucji:
odbiorcy – firmy kupuj膮cej produkty i us艂ugi MIA, po艣rednik贸w handlowych klienta a przede wszystkim konsument贸w.

艢rodek realizacji = znajdywanie i wdra偶anie optymalnych rozwi膮za艅 wizerunkowych, merchandisingowych, kosztowych i funkcjonalnych, aby za ka偶dym razem dostarczy膰 najwy偶sz膮 jako艣膰.

WIZJA – WYKORZYSTUJEMY INTERNET W CELU ROZWOJU BIZNESU I PODNOSZENIA KOMPETENCJI

Wykorzystanie Internetu = adaptacja medi贸w spo艂eczno艣ciowych, internetowych narz臋dzi analitycznych i specjalistycznej wiedzy i do艣wiadczenia MIA oraz wiadomo艣ci o rynku.

Rozw贸j biznesu = ci膮g艂y wzrost sprzeda偶y i nieustaj膮ce podnoszenie jako艣ci.
Kooperacja z klientami o najwy偶szych standardach na globalnym rynku.

Podnoszenie kompetencji = uczenie si臋 wszystkich wsp贸艂uczestnik贸w biznesu MIA.
Wymiana do艣wiadcze艅 z otoczeniem i kreowanie nowych rozwi膮za艅.
Wyznaczanie trend贸w i tworzenie nowej warto艣ci.
Doskonalenie si臋 w codziennej pracy.

KALENDARIUM

1999 鈥 Za艂o偶enie sp贸艂ki w celu budowy unikalnego zestawu kompetencji 鈥瀞hopfittingowych鈥澛爌rzedsi臋biorczo艣膰 + kreatywno艣膰 + determinacja = sukces

2002 鈥 Rozpocz臋cie wsp贸艂pracy z TRIUMPH INTERNATIONAL na arenie mi臋dzynarodowej oraz z PHILIP MORRIS POLSKA

2003 鈥 Wygranie przetargu na design sklep贸w TABAK POLSKA w PHILIP MORRIS i p贸藕niejsza realizacja produkcji wyposa偶enia do tych sklep贸w

2004 鈥 Wygranie przetargu na produkcj臋 mebli na ca艂y 艣wiat dla TRIUMPH INTERNATIONAL

2005 鈥 Przeniesienie siedziby do w艂asnej nieruchomo艣ci

2005 鈥 Wdro偶enie w艂asnego programu ERP

2006 鈥 Wdro偶enie nowej strategii rozwoju opartej o zarz膮dzanie przez cele

2008 鈥 Pierwsza prezentacja firmy na globalnych targach EUROSHOP (potem 2011 i 2014)

2008 鈥撀 Nawi膮zanie wsp贸艂pracy z nowymi klientami: DIOR, ETAM,聽 CAMPIONE *

2009 鈥 Rozpocz臋cie wsp贸艂pracy z firm膮 LPP S.A.

2010 鈥撀 Rozpocz臋cie wsp贸艂pracy z firmami : INDITEX, ESCADA, MANGO, FENDI, ZENITH *

2011 鈥 Rozpocz臋cie dzia艂alno艣ci budowlanej

2012 鈥 Za艂o偶enie sp贸艂ki 聽ISM w Rosji

2014 鈥 Pierwszy projekt w Kazachstanie (dla firmy ZENITH)

2015 鈥 Rozpocz臋cie wsp贸艂pracy z firm膮 KOTON

2015 鈥 Stworzenie sprz臋tu i marki INHUMAN GEAR i rozw贸j dzia艂alno艣ci na rynku fitness

2016 鈥 Realizacja pierwszego projektu ponad 2000 m2 w Pary偶u jako generalny wykonawca (dla firmy KOTON)

2016 鈥撀 Zrealizowanie pierwszych projekt贸w na Bia艂orusi. Nawi膮zanie wsp贸艂pracy z firm膮 MOVING we Francji

2017 鈥 Stworzenie strategii OMNICHANNEL鈥.

* 鈥 聽Wsp贸艂prac臋 z niekt贸rymi klientami pomijamy z powodu ich wymaga艅 nieujawniania tego faktu

RYNEK MI臉DZYNARODOWY

Od pocz膮tku naszej dzia艂alno艣ci jeste艣my nastawieni na rozw贸j wsp贸艂pracy
w聽mi臋dzynarodowym 艣rodowisku.

Wsp贸艂pracujemy聽z聽najlepszymi 艣wiatowymi markami i dzi臋ki temu mo偶emy wdra偶a膰 do produkcji najnowsze trendy wzornicze, stosowa膰 unikatowe technologie i najlepsze materia艂y.

Opiekujemy si臋 ca艂ym projektem kreacji mebli od designu przez produkcj臋, a偶 po ich monta偶 na聽ca艂ym 艣wiecie. W ten spos贸b gwarantujemy dotrzymanie jako艣ci w聽miejscu dostawy. Realizujemy te偶 projekty i wyko艅czenia wn臋trz jako generalny wykonawca.

Pos艂ugujemy si臋 na co dzie艅 wieloma j臋zykami obcymi: angielski, niemiecki, francuski, rosyjski.

Dzi臋ki temu, 偶e w聽tym samym czasie mo偶emy realizowa膰 projekty w聽Nicei i聽Zagrzebiu lub w聽Irkucku i聽Grenoble mamy unikatowe do艣wiadczenie w聽rozwi膮zywaniu rozmaitych trudno艣ci na聽rynku ka偶dego kraju.

Dzia艂amy w Europie i Rosji. Rozw贸j na najbli偶sze lata planujemy w krajach WNP i na Bliskim Wschodzie.
W Europie najwi臋kszy rozw贸j zaplanowali艣my we Francji, Niemczech i krajach skandynawskich.

DANE BIZNESOWE MIA SP脫艁KA Z O.O.

ZARZ膭D
Prezes Zarz膮du: Dominik Szot,

KIEROWNICTWO
G艂贸wna Ksi臋gowa: Monika Bana艣
Kierownik Logistyki: Jacek Ryczko
Kierownik Monta偶u: Grzegorz Kosmala
Kierownik Magazynu: 艁ukasz Jamrozik
Kierownik Dzia艂u Obs艂ugi Klienta: Ripsime Jemend偶an

MIA zatrudnia ok. 50 os贸b.

Sprzeda偶 w MIA utrzymuje si臋 na poziomie 5 mln euro.

Rocznie realizujemy 1000 projekt贸w meblowych.

Wi臋kszo艣膰 naszego biznesu dotyczy dzia艂alno艣ci na terenie Niemiec, Francji i innych kraj贸w Europy. 90% naszej dzia艂alno艣ci to eksport.

Dostarczamy meble do wielu kraj贸w na ca艂ym 艣wiecie np.: USA, Kanada, Australia, Japonia.