Portfolio

Jimmy Fairly

Od niemal 10 lat misją francuskiej marki Jimmy Fairly jest dostarczanie swoim klientom nowoczesnych okularów w przystępnych cenach. „Kup jeden, podaruj jeden”, to akcja trwająca od 2021 roku, w której za każdą kupioną parę marka funduje parę okularów dla potrzebujących. Nowa kolekcja wykonana z Eco Acetatu zwraca uwagę sympatyków ekologii. Wnętrza wyróżniają się świeżym, innowacyjnym designem i zmiennością – w pewnym sensie, każdy sklep jest inny. Serdecznie polecamy odwiedziny sklepu w Tuluzie, w którym nie tylko poczujecie domową atmosferę, ale także zrobicie świetnie zdjęcia w Oktagonie! Współpraca z tym klientem to nieustanny rollercoaster zmian i poszukiwanie kreatywnych rozwiązań, niezależnie od dostępnego czasu i lokalizacji sklepu. MIA ma szansę wykazać się tym, w czym jest najlepsza – szybką adaptacją do ciągłych zmian.

Darjeeling

Darjeeling jest marką francuskiej grupy Chantelle, będącej na rynku od 1876 roku. Ponad 170 sklepów we Francji i tworzony od 25 lat rozbudowany asortyment wyjątkowej bielizny zjednał im szeroką gamę stałych klientek. Ich misją jest tworzenie wysokiej jakości, świetnie wyglądającej bielizny. W ostatnich latach marka zaczęła skupiać się na wprowadzaniu do produkcji materiałów pochodzących z recyklingu. Już 20% ich kolekcji gorsetów jest wykonane z materiałów z recyklingu, a od 2021 roku 100% bawełny w ich produktach ma certyfikat ekologiczny.  Sklepy charakteryzują się dużą powtarzalnością, dzięki czemu praca z klientem opiera się o katalog produktów, aktualizowany podczas wdrożenia nowych konceptów. MIA kompleksowo zajmuje się wyposażeniem sklepów, dostawą i montażem na miejscu u klienta – nawet w najodleglejszych zakątkach globu.

Pied de Biche

Innowacyjna francuska marka obuwnicza, mająca sklepy w najlepszych punktach we Francji. Ideą Pied de Biche jest dostarczanie wysokiej jakości produktów w przystępnych cenach, oraz transparentność biznesu. Za marką kryje się silna przyjaźń i pragnienie oferowania butów z najwyższej półki w przystępnych cenach. Od 2015 roku nigdy nie porzucili tej filozofii, która jest filarem tożsamości Pied de Biche.

MIA miała przyjemność współpracować z klientem nad realizacją w Bordeaux, gdzie otwarto przepiękny butik. Połączenie kolorów daje poczucie luksusu i klasyki, a zastosowanie dużej ilości naturalnego drewna tworzy przyjemną atmosferę.  Realizacja została wykonana na wymiar w ekspresowym tempie, łącznie z pełnym wyzwań montażem mebli na miejscu.

My Jolie Candle

My Jolie Candle to wyjątkowa marka tworząca produkty zapachowe. Znani są głównie z produkcji świec wykonanych w 100% z naturalnego wosku, na dnie których znajdują się różne prezenty – wyjątkowe kamienie czy pierścienie.

Elegancki design sklepów, połączenie delikatnych kolorów i złotych wstawek daje poczucie wszystkim odwiedzającym sklepy poczucie luksusu i świeżości. Skomplikowane wykończenia mebli, wspaniałe lady kasowe oraz podświetlone regały pełne produktów w pięknych opakowaniach to ich znak rozpoznawalny. Meble są produkowane na wymiar, a ich montaż na miejscu jest każdorazowo najważniejszym etapem scalającym moduły.

Maradji

Marka sięgająca korzeniami aż do dalekiego wschodu, skąd twórcy czerpią inspirację i nie rzadko produkty. Z dumą umieszczają etykiety z pochodzeniem swoich produktów, stawiając na przejrzysty model biznesowy. Przywiązuje wielką wagę do otaczającego nas świata, do kwestii środowiskowych i trosk społecznych naszych czasów. Rozwijając się, starają się realizować konkretne działania, aby mieć pozytywny wpływ zarówno jako firma, jak i jako ludzie.

Duża różnorodność mebli, od małych podiów po podświetlane wnęki i nietypowe regały definiują wyjątkowość designu tej marki. Estetyczne wykończenie i dobre dopasowanie materiałów zadecydowały o końcowym wyglądzie realizacji, zwiększając równocześnie skomplikowanie jej wykonania. Mieliśmy przyjemność współpracować nad realizacją sklepu w Paryżu, gdzie wiele marek ma swój początek.

Triumph

Niemiecki producent bielizny od 1886 roku jest znany na całym świecie przede wszystkim z produktów wysokiej jakości. W działaniach rynkowych stawia przede wszystkim na słuchanie i zaspokajanie potrzeb konsumenta, promocję najświeższych materiałów gwarantujących wygodę i produkty idące z duchem czasu. Całość oparta jest o wysoką stabilność biznesu, w którym widać wyraźną konsekwencję w działaniach – dzięki czemu Triumph International jest liderem rynku ze sklepami w ponad 120 krajach.

Nasza ćwierćwieczna współpraca z Triumph International opiera się przede wszystkim na obustronnym zaufaniu i zrozumieniu. MIA gwarantuje szybkość dostaw, elastyczność i niezawodność oraz prze wszystkim stałą bardzo wysoką jakość (99,7% dostaw). Te wartości są podstawą stabilności współpracy i dostarczania naszemu priorytetowemu klientowi wyposażenia przed czasem w dowolnym miejscu świata.