Kariera

Kariera w MIA

Zgrany zespół jest najważniejszą częścią MIA. 

Wolność, współodpowiedzialność, poczucie bezpieczeństwa, wsparcie, koleżeństwo, szczerość, otwartość, uczciwość, przyjazne nastawienie – to wartości naszej załogi.

Pracując z ludźmi na których można liczyć, mamy pewność, że nasi klienci są w najlepszych rękach. Niejednokrotnie to właśnie poczucie odpowiedzialności za siebie i współpracowników sprawia, że nawet najbardziej napięte terminy są dotrzymywane przed czasem.

To właśnie ta niesamowita ekipa sprawia, że trudności przestają mieć znaczenie, bo stawia im czoło zgrana paczka profesjonalistów z bogatym doświadczeniem międzynarodowym i pozytywnym podejściem do życia i pracy.

Właśnie dlatego MIA tworzy tak wyjątkową kulturę zawodową. Kreują ją wyjątkowi ludzie, którzy we wspólnym realizowaniu zadań dodają część siebie. W ten sposób powstaje unikatowa jakość miejsca pracy.

Dołącz do nas już dziś!

Montażysta mebli sklepowych, zaopatrzeniowiec, produkcja

Twój zakres obowiązków

  • montaż mebli sklepowych oraz konstrukcji ekspozycyjnych

  • pakowanie/załadunek/rozładunek mebli

  • drobne prace przygotowawcze, instalatorskie, porządkowe

  • dbanie o stanowisko pracy

  • wdrażanie nowych technologii do działalności montażowej,

  • przestrzeganie zasad BHP,

 

To oferujemy

  • stabilne warunki zatrudnienia – umowa o pracę
  • zdobywanie doświadczenia pod okiem specjalistów

  • możliwość rozwoju zawodowego

  • niezbędne narzędzia do realizacji zadań
  • pracę w przyjaznym i zgranym zespole,

  • miłą atmosferę,
  • delegacje zagraniczne w ciekawe miejsca

 

Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych
  • prywatna opieka medyczna
  • dofinansowanie nauki języków
  • dofinansowanie szkoleń i kursów
  • ubezpieczenie na życie
  • spotkania integracyjne
  • brak dress code’u
  • kwawa/herbata
  • parking dla pracowników
  • karty przedpłacone
  • świętowanie urodzin
  • wolne z okazji urodzin
Wymagania:
  • gotowość do pracy i wyjazdów na terenie kraju i zagranicą
  • zdolności manualne i techniczne
  • dobra kondycja fizyczna
  • profesjonalne podejście do pracy
  • komunikatywność i umiejętność pracy w zespole
  • szybka adaptacja do nowych warunków
  • prawo jazdy kategorii B
  • język angielski w stopniu komunikatywnym
Szczegóły oferty i aplikacja:
Lider zespołu biznesu montażowego

Twój zakres obowiązków

  • rozwój firmy w zakresie montażu mebli w sklepach sieciowych na całym świecie,

  • liderowanie i kierowanie podległymi pracownikami,

  • zarządzanie pracą działu (dziś to 12 osób),

  • ułatwianie współpracy ekip monterów z klientem i innymi działami firmy ,

  • wdrażanie nowych technologii do działalności montażowej,

  • zarządzanie montażami systemów meblowych i akcesoriów we wskazanych miejscach z zachowaniem ustalonych standardów jakościowych, technologicznych zgodnie z projektem wnętrza,

  • zarządzanie produkcją wewnętrzną,

  • tworzenie zespołów montażowych, przydzielanie zadań i monitoring pracy.

 

To oferujemy

  • swobodną i atrakcyjną atmosferę pracy,
  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,

  • wpływ na zmiany w firmie oraz przestrzeń do wdrażania swoich pomysłów,

  • zgrany, wspierający się zespół,
  • premie i nagrody,

  • dojazd z centrum tylko 20 minut, parking przed biurem

 

Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych
  • prywatna opieka medyczna
  • dofinansowanie nauki języków
  • dofinansowanie szkoleń i kursów
  • ubezpieczenie na życie
  • spotkania integracyjne
  • brak dress code’u
  • kwawa/herbata
  • parking dla pracowników
  • karty przedpłacone
  • świętowanie urodzin
  • wolne z okazji urodzin
Wymagania:
  • doświadczenie w odkrywaniu talentów,
  • umiejętność wykorzystywania różnorodności pracowników,
  • samodzielność i odpowiedzialność,
  • chęć ciągłego podnoszenia poziomu wiedzy i jakości pracy,
  • umiejętność przewodzenia i zarządzania pracą w dynamicznych zespołach,
  • doskonałe umiejętności interpersonalne i komunikacyjne,
  • bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i w piśmie,
  • co najmniej roczne doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
  • wzorowa współpraca zespołowa w ramach całej firmy.
Szczegóły oferty i aplikacja:
Koordynator projektów

Twój zakres obowiązków

  • planowanie i koordynację prowadzonych projektów w zakresie produkcji mebli sklepowych oraz wyposażenia klubów fitness,

  • wystawianie zamówień zakupu,

  • monitorowanie kosztów realizacji produkcji i terminów dostaw,

  • rozliczanie zrealizowanych zleceń produkcyjnych,

  • sprawdzanie i akceptację otrzymanych faktur,

  • negocjacje z dostawcami(ceny, terminy, płatności)

     

To oferujemy

  • swobodną i atrakcyjną atmosferę pracy,
  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,

  • wpływ na zmiany w firmie oraz przestrzeń do wdrażania swoich pomysłów,

  • zgrany, wspierający się zespół,
  • premie i nagrody,

  • dojazd z centrum tylko 20 minut, parking przed biurem

 

Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych
  • prywatna opieka medyczna
  • dofinansowanie nauki języków
  • dofinansowanie szkoleń i kursów
  • ubezpieczenie na życie
  • spotkania integracyjne
  • brak dress code’u
  • kwawa/herbata
  • parking dla pracowników
  • karty przedpłacone
  • świętowanie urodzin
  • wolne z okazji urodzin
Wymagania:
  • jesteś osobą energiczną, lubiącą wyzwania, zorientowaną na działanie i otwartą
  • masz minimum roczne doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
  • potrafisz obsługiwać program AutoCAD oraz umiesz czytać dokumentację techniczną,
  • oczekujemy znajomości języka angielskiego pozwalającej na swobodną komunikację i czytanie dokumentacji technicznej,
  • cechuje Cię samodzielność w działaniu, bardzo dobra organizacja pracy oraz umiejętność pracy zespołowej,
  • jesteś osobą samodzielną i zaangażowaną,
  • swobodnie posługujesz się programem Microsoft Excel
  • znajomość branży meblowej
Szczegóły oferty i aplikacja: